Tisdag

Klassdagen idag var faktiskt rätt kul. Förfrös fötterna ett par gånger bara men annars var det helt okej fast att det var 10 minus. Vi gick in i skogen vid IK Jarl och gjorde upp lite eld och grejer, sen gjorde vi i ordning köttfärs till tacos och gjorde även nå bröd vi skulle ha till men dom smakade ju fan ingenting så det skippade jag.
Så gjorde vi blåbärsmuffins också, goda! (bröt ju dock regeln om inget socker på verkorna, vilket skolan alltid kommer ivägen för!!)
Så lekte vi lite också ;) Joel skulle absolut köra burken så det var det vi gjorde innan vi gick tillbaka till skolan.
 
Var hemma vid 3, bröt ihop lite och sen blev det middag och nu har jag nyss duchat, ätit kvällsmat och myst ner mig med en kopp te i soffan efter träning. Ja, det blev träning i alla fall. Körde passet vilket jag blev glad över efteråt. Var i bättre form än jag trodde. Sen drog jag in på gymmet en stund och körde armar + rumpa/lår medan mamam intog löpbandet. Härligt!
 
Såå, idag har jag varit ute heeeeela dagen i skolan och hållt igång hela tiden, så har jag tränat. Om jag inte kan somna ikväll så vet jag inte vad alltså! Det enda jag vet om min egen kropp just nu är att jag kommer ha en sjuhelvetes träningsvärk om två dagar. Säkert redan imorgon också.
 
Hade te med mig i en termos ^^

Moa

Killarna fick hittade ett träd som dom fick för sig att dom skulle hoppa av. Som att släppa lös små barn i skogen ;)
 
 
 
 

Moa och Simon

Haft håret under mössan hela dagen och dragit et åt sidan, det har blivit blöt och isigt. INTE kul att reda ut den tovan!

En inte så glad Emma peppad för träning
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0