Torsdag

Är på urdåligt humör och vet knappt ut eller inte känns det som. Sjukt arg! Jävligt sugen på choklad också... Låter precis som mens. Men nej! Ska ta en kaffe och försöka lugna ner mig nu. Skulle egentligen behöva sova, men man kan ju inte lägga sig nu!?
Jag och pluttbrorsan blir hemma själva nån timme nu också. Lika bra det känns det som.
 
Idag höll jag mitt argumenterande tal i aluan inför klassen. Ja, dom stackars krigarna som tagit sig dit i alla fall. Vilket var jag och tre till.... Plus läraren såklart. Det gick i alla fall helt okej bra! Sluddrade lite på några ord bara och var lite snabb i slutet.
Sen hade vi bara religion innan vi slutade. Så jag drog hem, åt, hade i lite ricinolja i håret och jävlar vad "dryg" den var! Fet alltså, men blandade ut den med lite rapsolja efterrsom att jag inte vet hur svår den är att få ur mitt hår. Men läste att man kunde börja med balsam när man duschar eftersom att det skulle rinnar ur med det lättare, sen tog jag en extra gång med shampo. Har fått ur allt i alla fall! Så det är ju bara att fortsätta med :)
 
Igår blev det hockey i Leksand (såkalrt) med Sara, Dennis och Anna. Träffade Malin där också. Och på lördag blir det mer hockey och då bli Annas Richard och Malins Anders med också. Emma goes solo! .....
Så ska vi käka på Legends innan hade vi tänkt, om Sara nu fått tag i nått bord vilket jag hoppas hon har fixat nu!
 
Imorgon är det fredag igen. Äntligen säger jag bara! Men veckan har ändå gått rätt så fort. Så det är skönt. Helgen kommer nog också gå fort har jag på känns, VIPS så kommer det vara söndag igen! Men det blir en bra helg, det känner jag på mig :)
 
Oj vad långt det blev nu! Men guess what? Nu känner hon sig lite lugnare så det behövdes nog bli lite skrivet.
 
Puss och kram
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0