METALLICA, Sthlm Fields

SÅ JÄVLA SJUKT! Vi var ett helt gäng som åkte hummer-limmo ner på Stlm Fields i fredags. Åkte efter 10 på morgonen och var inne på området vid halv 8.. Tog lite tid ;) Pappa tog dock en taxi från centralen när vi klev ur limmon så han hann dit och se Slayer också. Det var i alla fall en helt sjukt grym konsert. Dom är så jävlar bra live. Oförglömligt. Det bästa av allt (för utom själva Metallica då) var att pappa var med. 
 
Mases(chauffören) och vi brudar utanför limmon :)
 
 
Erica och Tove
 
Jag och pappa :)
 
Mikaela

Stjärtis (Johan), Tove och jag
 
Tooovish
 
Stjärt-Johan
 
Johan, jag, Tove och pappsen
 
Jag i Tove partymössa, Polismössan ;)
 
Mikaela "taktikvilar", typ eller nått, mellan jens och Marcus ;)
 
Gick in på T-centralen och käkade.
 
Kycklingkebeb. Sjukt gott! jag ba "jag kommer inte ens få i mig halva!!" Nä inte i normala fall men hela slank ner så när som på några stackars strips. Måste varit fyllan.. ;)
 
Nu börjar dom snart..
 
SÅ najs! Lyckan i hårdrockshjärtat var överväldigande!
 
 
 
 
 
Lasershowen var GRYM!
 
 
 
51 863 människor. SICK!
 
Jag tackar framför allt mina kära pappa men också alla andra för ett absolut oförglömligt dygn och för att jag fått sett det coolaste och häftigaste jag nånsin skådat. Guld värt.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0