Söndag

Jaa som ni såg i inlägget under så är studenten över och nu har jag ledigt några veckor innan jobbet hägrar.
 
Idag vaknade jag halv 2. Har sovit i 11 timmar och det har varit så himla välbejövligt så jag bara sovit sammanlagt 7 timmar under de förra två dygnen. Drog hem och käkade frukost och tog en dusch sen ner till Rättvik för lite ärenden och sen har jag bara varit hemma. Har möbleta tillbaka rummet så som det var förut och tagit en långpromenad med Tessan. Så mysigt så! Saknat min vovve eftersom att jag knappt träffat henne den här veckan.
 
Nu ska jag nog ta och lägga mig snart. Sova i MIN säng! Helt underbart.
 
En nöjd Micha kom "hem" med brorsan inatt och hade fått sina första fiskar på kastspö. En öring på över kilot dessutom. Grattis :)
 
Köttfärspaj med kräftstjärtar, fetaost och salami på. Muuuuums!
 
<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0