STUDENTEN

Då var studentveckan över och skolan är helt slut. Det känns helt otrligt skönt! Men samtidigt lite V-modigt ändå. Kommer att sakna vissa människor så sjukt mycket och den här veckan har man tagit upp kontakten med gamla och fått nya vänner som man gärna hade velat träffa mer. MEN, det är SÅ skönt att det här är över nu!
 
Onsdagen blev i alla fall lugn för min del efter två dagars festande. Var hur bakis som helst och skulle ändå fixa lite för fredagen. Sen på torsdan var det klass-bunch hemma hos Lisa och sen studentmiddag på kvällen. Efter den fixade vi flaket och så skulle vi ut på stranden efteråt men det var många som inte var klara föran vid 1 så jag åkte hem innan så att man fick sova i några timmar i alla fall innand et var dags att gå upp.
 
På fedagen var dagen vi alla väntat på här. Gick upp fem för att göra mig i ordning och sen blev det champagne-frukost på stranden och sen frulle i skolan. Sncka om fyllefrukost! Sånt jäkla härligt drag i matsalen haha. Sen var det i alla fall fotografering och efter det betygsutdelning och kolla på kort genom de här tre åren med klassen. Och Lisa Olsson som vi hade första två åren kom och hälsade på. Som jag saknat henne! Det blev lite tårar kan man ju säga.
Sen vare dags för kyrkan sen lunch. Efter det blev det lite festande i klassrummet och korridoren innan det var dags att ställa upp i studenttåget och tåga ner till kommunalhuset för utspringet och flakåkningen.
 
Middag med släkt och familj hemma på eftermidagen och sen utgång på kvällen. Vi åkte flak och drog på Bowlingen. Sen skulle vi efterfesta på stranden men alla drog till leksand eller anra ställen så det var aslite folk i Rättvik så vid 4 hämtade Sara mig så åkte jag hem dit och käka och sov. Dygnade gjorde jag också efter att bara ha sovit i tre timmar natten innan. Så DÖD igår kan jag säga! haha
 
Creps osv.. hos Lisa i torsdags
 
 
Johan och "lådan" gav våra presenter till dom


 
Efterrätt!
 
Go öl innan studentmiddan
 
 
 
haha skönaste framträdandet av lärarna!
 
Efterrätt
 
 
 
 
 
DAGEN D !
 
Fick blommor och ett kort av mamma och pappa på studentdagens morgon. I kortet fanns en dikt, och i dikten fanns det ett säsongskort till leksandsmatcherna i vinter. Så najs!!
 
Champagne!
 
 
Fortsatte med öl
 
Frukost ^^)
 
 
Gamla bilder
 
Kära Lisa som kom på besök! :')
 
Min Lisa ^^
 
Lärarna fick en varsin liten present som bara fanns i ett antal exemplar i sverige av Johan.
 
Piano ^^
 
Sång^^
 
 
Öl^^
 
 
Dags att tåga ner :p
 
<3
 

Jag med Erik och Angelica
 
Av mormor och morfar :)
 
Fick snyggaste tröjan (Leksand) av morbror med familj :D
 
Sara gjorde tårtan :)
 
 
En skiiiiitfull Jackie när det börjar bli morgon igen. Sööten!

Nattmat kl kvart i fem på morgonen. Höll på att somna i nudlarna haha.
 
Världens bästa pizza, så jäkla gott dagen efter!!!!
 
 
Så jäkla bra vecka! TACK alla! <3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0