Tisdag 3e Juni - #10DagarKvar

Nu ÄNTLIGEN har jag lagt mig i sängen. Jag och mamma har setat i två och en halv timma och skrivit ihop en mer utvecklad diskussion till mitt projektarbete som behövde kompletteras. Men nu är det inskickat och imorgon ska betygen vara satta så jag hoppas hoppas HOPPAS att det blir godkänt nu så att jag kan slappna av sen. För imorgon efter lunch tar vi långhelg och sen, sen är det bara festen kvar. Det känns helt otroligt att det är slut snart! Rätt overkligt på nått sätt. Jaja det blir säkert bra ^^
 
Ananrs har jag och sara haft lunch-picknick med ett gäng som linda hade dragit ihop idag. Trevligt trevligt!
 
Nu blir det Gossip girl tills jag somnar. Det har jag förtjänat efter den här kvällen. Gonatt!
 
Lilla Alfrida var så somamrfin :) <3
 
 
Chillar lite medan morsan bakar ;p
 
Alltså, jag åt en bit vid halv 6 och jag är fortfarande inte hungrig på nån kvällsmat. Det DÄR var OntIMagenGott!
Smulet uppe på är daim :)
 
Igår - Älskade Lillebror <3
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0