Freeeedag

Tjenare tjenare!
Har precis intagit sängen efter att ha spenderat kvällen hos Tove. Vi skulle har ltie filmkväll hade vi tänkt men efter två försök att dra igång en bra film gav vi upp och slog på hem till Midgård. Slökollade lite och så kom Amanda ett tag.
 
Praktik var det ju idag också. Skönt avslut på veckan.
Startade helgen med lite choklad tillsammans med Tove som slutade samtidigt som jag. Har blivit en tradition det där! haha. En onyttig en..
 
 
Tog en promenad med brorsan idag med. "Jag tänkte att vi kanske kunde ta en promenad nu." Var det första han sa när jag kom hem idag. Det hade ju faktiskt jag också tänkt på under dagen så så fick det bli! :)
 
 

När jag kom från promenad och en sväng till Rättvik skulle jag äntligen lära mig köra lastmaskinen riktigt. ASKUL var det att köra. Så var jag ju sjukt bra på det också. Awesooome ;) Skulle upp med lite stubbar och grejer också men den första satt så hårt så pappa får fixa klart den imorgon. Sist jag satt i en lastmaskin var 10 år sen när jag var med pappa på jobbet, men då var det ju jag som satt bredvid.

Jag och mamma provade en ny vinsort som aldrig blev av förra helgen. Ja, det var ju mycket bättre än det förra vinet. Men bara okej gott. Så nästa gång måste vi ju bara få till en fullträff? :p
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0