Sjuk

Ligger i soffan och dör. Nästan bokstavligt talat. Har mått så jävla dåligt hela eftermiddagen! Allt började med huvudvärk mitt på dagen och sen fick jag frossa och ont i kroppen.
Efter skolan gick jag till praktiken och gjorde min dokumentationsuppgift, sen stannade jag kvar där och gjorde min eftermiddag så att jag kan göra bara förmiddag på fredag. Skönt! Det var kul att träffa dom små knottarna igen!
Men med en timme kvar av praktiken började frossan komma och när jag kom hem hade jag så ont i huvet att jag bara satt mig på toaletten och grina. HEMSKT. Sen blev det en tupplur i soffan efter ett par alvedon. Dumt att inte ta en tablett när värken började komma...
 
Nu har jag nyss druckit te och kollat farmen så nu ska jag ta en dusch och sen fortsätta mitt soffhäng hela kvällen.
 
höres!
 
Möttes av en glad misse när jag kom hem
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0