sjukling. SÅ jobbigt.

Sitter i fosterställning i soffan och kollar på Sveriges mästerkock. Försöker få i mig en tallrik flingor och mjölk vilket går helt okej faktiskt. Tar Eriks laktosfria mjöölk i hopp om att den är mer skonsam för stackars magen. Blev ingen skola idag. Har vaknat flera gånger inatt och jag hade sån otrooolig frossa innan jag somnade igår. Haha har till och med pratat i sömnen! Det gör jag ALDRIG. Men vaknade av att jag sa nån mening då och då och sen somnade jag om varje gång jag tänkte: "juste nej jag mår dåligt," zzzz. Och idag har magen varit helt ut och in och huvudvärken är kvar än. Har inte lika ont i kroppen idag i alla fall. Så jag bli hemma imorgon med, vilket betyder att jag missar en svenskalektion TILL. Helt otroligt. Måste ta tag i min närvaro i skolan igen. Trodde inte att det var sååå illa. Jag som tänkte kämpa den här veckan, men icke!
 
Farmor kom hem med min älskade hund idag också! Tycker om onsdagar.
 
 
 
Hade i hasselnötter i smoothien igår. Rätt gott ändå! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0