21 Maj 2014

Jahapp! Så vad har hänt den senaste veckan? Fest i lördags som ni såg i förra inlägget. Sen har jag varit hemma hos Dennis och Sara en hel del och igår hängde jag med Sara till Mora när hon skulle till doktorn, så jag hade hand om Alfrida lite då.
 
Nu har jag nyss haft samtal om fritidshemmets dag, och snart ska resten i klassen redovisa sina gymnasiearbeten sen är det lunch! Ska sova i Öja inatt eftersom att jag börjar lite senare imorgon så jag drar dit direkt efter skolan. Nä hörs sen hörrni!
 
Puppan som blir en måad idag <3
 
Hemmagjord pizza med kräftstjärtar, champinjoner och fetatost, såååå gott!
 
Blåbärspaj till efterrätt^^
 
 
I måndags gjorde jag färsfylld paprika till middag, sååå gott det med ^^
 
 
Alfrida i mitt knä igår när Sara var inne hos läkaren. Funderar över livet ;)
 
Blev en big tasty efteråt ^^
 
Och chilicheese ;)
 
Myyys!
 
 
Twister :D
 
Promenad innan bussen hem igår ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0