8 Maj

Då var torsdagen snart till ända. Börjar få huvudvärk så det är väl lika bra det. Kort skoldag idag och det blev lite lunch en en promenix med Moa i Rättvik innan jag åkte hem. Har bara tagit det lugnt hemma sen. Inte orkat med nånting just! Det måste vara vädret som gör en så trött. Imorgon är det i alla fall fredag, skönt! Men veckan har gått fort ändå :)
 
Lite bilder från igår
Moa som "åkte" hiss på hjälpmedelscentralen i Borlänge ^^)


Rullstol för tvååring, så söt!
 
Dålig bild på gårdagens, älskar skjortor!!
 
Jag och Anna åkte och köpte massa gott till kvällen till oss, Sara och Richard. Hälften tog ju slut iaf, ont i magen? Jadå!
 
Brorsan och Alfrida :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0