Fredag, Vårmarknad

Jahapp, då har Rättviks marknad dragit igång för den här våren. Var ner och köpte mig ett linne, som dock ska tillbaks, ska byta mot en t-shirt med lika tryck och göra ett linne av den istället. Inte riktigt min modell det där!
Så har jag köpt langos, ÄNTLIGEN haha. Hade såna sjuka cravings efter det igår, men det hade jag ju på allt. Herregud vad jag stoppade i mig igår... Pappa köpte till och med två idag. x)
 
Ikväll blir det fest igen. Är inte så jättetaggad direkt men det blir nog bra.
 
Den här äckliga har tydligen krypit bakom mitt huvud igår. Skulle vända mig och och lägga mig och då satt den ovanför sängaveln. SÅ HEMSKT! Hade ångest i en halvtimme innan jag mosade den med en bok. Gud vad jag grina haha.
 
Träffade lilla Alfrida idag också. Och resten av familjen Hansson såklart ^^
 
Och Erik åkte karusell :)
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

usch för spindlar!

2014-05-02 @ 16:33:54
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0