Helgen, #10 #11

Hallå! Sitter i sängen och försöker plugga lite till nationella muntliga provet som är imorgon. Så sjukt segt!  Längtar redan till den kommande skolveckan är över! Nationellt muntligt föredrag imorgon, fritidshemmets dag på tisdag och sen är det bara att försöka köra massa hårdpluggning dom här dagarna i skolan så att man får klart allt s fort som möjligt. Orkar inge mer!!!
 
Har i alla fall spenderat helgen hos Dennis och Sara. I fredags blev det mys med ost och kex med Anna, Richard och Malin framför Let's dance, nja så mycket kollade vi faktiskt inte, mest skratt faktiskt. Väldigt trevlig kväll! :)
Igår hade vi bara en dag hemma. Dennis jobbade delad tur så jag och Sara kollade på lite hockey. VM har ju börjat!! :D Så snart ska jag kolla nästa match.
 
Hörs imorn!
 
Grönsaksgratäng med kantareller gjorde jag till lunch/middag i fredags, mumsigt!!
 
Pappa sålde ena timmerstommen! :)
 
Morgonmys med Alfrida medan Sara skjutsade Dennis till jobbet :)
 
Grillat till lunch och middag igår. Så sjukt gott!!
 
Dennis och Alfrida. Han gör sig inte speciellt bra på kort ibland den pojken ;)
 
Lite barnvakt när Sara hämtade Dennis på kvällen ^^
 
Tog en timmes promenad med Tessan nu när jag kom hem :) <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0