Marknadslördan

Jahapp! Det blev en utekväll igår också. Började i Utanåker hos Jocke sen skulle jag hem när dom andra gick på bowlingen men jag följde med in en timme ändå. Var hemma vid halv ett och tröck en pirog och lite mjölk i sägen. Jag mår dessutom bra idag igen! :)
Om några timmar åker jag mot Rättvik för att möta upp Angelica så drar vi hem till dom för lite fest sen :) Roligt roligt!
 
Lillebror väckte mig vid kvart i tio idag och ville att jag skulle följa med han och mamma på markan så jag gjorde väl det. Jag ville ju ha langos liksom! Bytte linnet som jag köpte igår mot en t-shirt också. Så nu har den blivit ett linne istället! Bra blev det. Lite strumpor fick det bli också.
Nej nu ska jag nog göra nått åt mitt blöta hår och fixa nått att äta.
 
hörs!
 
Bästa frukosten! 
 
Åååå hopp!
 
Provade flygplanen för första gången ^^
 
F*uck U
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0