Tisdag

Nu blev det några dagar igen. Har varit in på bloggen men inte orkat skriva. Är så sjuuuuukt trött! Långelgen har nog tagit på krafterna hehe. Lördagskvällen blev i alla fall superrolig och det blev nån timme på bowlingen på natten också. Sen lite bilåkning i chevellen. Vi var hemma vid 4. Så blev det lite nattmat^^
Kom upp vid 9 dagen efter och DÅ kom bakfyllan. Usch. Jag och Angelica åkte i alla fall ner till marknan en sväng innan hon skjutsa hem mig på eftermiddan igen.
 
Igår var det ju skola igen vilket sög, precis som varje måndag och den här dagen kommer bli ännu värre men aja. 38 dagar kvar nu!!
 
Gjorde lax men grönsaker i ugnen igår. Hällde på lite grädde också. SÅ GOTT! Men snacka om matkoma sen! Dör. Idag får det fan bli flytande middag haha. Har typ matfobi efter gårdagen ;p
 
Kort promenad i Rättvik i väntan på bussen på kvälle


Myste med Alfrida i två timmar i soffan hos brosan igår. Myyyys 
 
Pyamasdags och snart dags att sova ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0