Hårfix!

Blekt utväxten idag samt lagt i fler kalla slingor och så blev det även var 3e brun i underhåret så att jag inte blir supermegablond. Nöjd som tusan! Kalla toner i håret och så klippte vi även typ 3 cm eftersom att det var slitet. Buhuu... Han dock inte klippa i uppklippningen så den är väl lite risig än. Men det kanske var lika bra tt låts den va eftersom att håret känns lite tjockare nu när vi inte klippte ur det. Det har blivt lite tunnare nu under sommaren.
 
Men som sagt, nöjd tjej!
 
Folie och den otroligt snygga- och helt vanliga fryspåsen på huvudet. Haha ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Men gud vad fint det blev! Vad använde du för hårfärger? Skulle vara tacksam för svar. Kram :)

Svar: Tack så mycket! Gjorde det på salong men det är svag blekning (då mitt hår bleks väldigt fort) för ett natulrligare resutat. Tror vi brukar köra på typ 3an. Sen var tredje mörkbrunt (två nyanser från svart) i underhåret men vet ej märke osv på produkterna min frisör anväder tyvärr!Kram :)
Emma Hansson

2014-10-01 @ 19:34:04

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0