Måndag

Hej på er!
Ligger hemma i sängen efter att ha kollat på Idol /Big brother / Paradise hotel hela kvällen. Ja nu börjar tvkvällarna igen. Och jag saknar redan sommaren! Jag vill bara ta ta med mig vovven och cykla ner till sjön och bada på eftermiddan-kvällen efter en helt otroligt varm dag och äta jordgubbar i mjölk till kvällsmat. Sommaren gick alldeles för fort.
 
Var i alla fall på inflyttningsfest hos Emma Clason i lördag vilket var mycket trevligt. Kul att träffa dom där människorna igen :)
Igår blev det häng hos brorsan och dom med lite film och wii-spel. Självklart mys med min fina Alfrida också. <3
 
Hon är så fin, min kära brorsdotter.
 
Satt redo på superstars hemsida och klickade till mig säsongskortet till hockeyn idag. Halva priset för oss medlemmar liksom! Tummen upp på det. Är så glad att jag hann bland de 40 som fick chansen. Eller ja, mamma är väl glad över det eftersom att hon betalar. Det var ju min studentpresent!
 
Bild från i lördags
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0