Torsdag 11 September..

Gomorron!
Sitter i soffan hemma hos bror min. Är sjukt trött och har ont i magen efter igår kväll. Varma mackor med kantarellstuvning (sjukt gott!)  Och sen chokladbollar på det. Sjukt goda dessutom!! Vi hade inte tillräckligt med kakao så vi hackade ner mörkchoklad och det var så sjukt gott! Och i förrgår blev det både glass, choklad, chokladkakor och popcorn på kvällen. Fy vilken fuskvecka! Men jag behövde verkligend et (ända till ångesten kom..) för jag var fan nere.. Så ja, jävla fuskvecka. Jag som varit så duktig förut! Menmen så kan det bli ibland.
 
Imorgon blir det lite utgång med lite bruds! :)
 
Hörs sen
 
gårdagens brunch!
 
Förrgår och igårs, middag (Y) Jag gjorde världens godaste och ENKLASTE dressing också! 
 
Brukar inte tycka om smaksatt lipsyl, men detta var fan nått alltså! Smakar jordgubb :)
 
Lite vin blev det i helgen
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0