:)

Tjinixen!

Helgen har varit toppen!
Igår var jag och Emilia ner till rättvik för att simma och basta. Sköönt:)
Väl hemma åt vi lite gott kött och på kvällen lite kräftor och annat gott med min familj och farföräldrar:) myys!
Sov sedan hos Emilia. Innan vi la oss kollade vi på "The last song" Den var över förväntan faktiskt. Den förmedlade verkligen känslorna djupt!! Rekommenderas.

Idag har vi bara tagit det lugnt, tagit lite kort till hennes blogg som vi sedan fixade en nya header till:) (http://www.Emiliaaasp.blogg.se) Sen kollade vi på förra avsninttet av lyxfällan. Herregud säger jag bara!
Så jag kom hem för ungerfär20 min sen;)

I morgon är det dags för "prov-praktiken" som varar i 2 dagar, och jag ska som sagt vara på Miljönären i Rättvik, och hoppas på att få vara kvar där i vår också.. Men det där är väldigt osäkert...

Och på tisdag är det ju dags för dans igen! Det skulle mest bli att nöta på dansen och lägga på mycket..






Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0