exhausted

Shit! Jag ser att det är tre dagar sen ajg bloggade sist!
Men nu har det varit fullt upp och jag är heeelt slut efter den gångna veckan!

Classic caar week är slut och så är jag med. Men det har varit en toppen vecka! Några utekvällar, och två kvällars jobb på parken. Full rulle var det där också! Nån sur farsa, snygga killar^^, raggare och vänner. Mer pengar på kontot. Dukitiga vi har varit!
Igår skulle jag och Emilia ut hade vi tänkt men det blev inte så ändå. Typ alla hade åkt hem och Rättvik avr tillbaka till sitt gamla tråkiga jag". Men visst är det väl turister kvar men... Det blev en kväll hemma hos mig med Lilllebror och film i stället :)
Kräftfisket i fredags gick för övrigt dåligt. Inte mycket kräftor alls, och det började regna. Nya tag nästa gång!!

Snart fäller jag upp paraplyt och går till Emilia prat :)

Hörs snart! lovar =O)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0