Min Söndag

Hejsan!
Har inte skrivit nått förut idag efter som att jag haft en del för mig.

Dagen började med en mysig promenad med Emilia och hundarna idag igen.
Sen blev det rostat bröd och lite sånt till frukost hemma hos mig.
På eftermiddagen drog vi och tränade vilket kändes välbehövligt efter hela helgens mat! haha
Efter många om och men åkte vi hemåt och blev avsläppta hos Emilias mormor för en god kyckling-middag!
Och därefter bar det hem till Emilia för Solsidan och filmen Wild Child. Bra film faktiskt! :)

Så nu sitter jag här i min säng och funderar på¨om jag ska sova eller inte. Man kan ju i alla fall försöka! ;)

I morgon blir det antingen träning eller..  ..städning av akvariet(blä)
Här är för resten en god "lunch" vi gjorde igår!


Good night!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0