TV-kväll

Idag var jag och mamma ner med Erik till farbro Doktorn efter som att hans feber har tagot om flera gånger. Men det var bara ett virus, inget bakteriellt alltså. Tummen upp!
I alla fall så hämtade jag och mamma ut mina kläer jag beställde förut. Träningskläderna var super sköna! Byxorna satt super men linnet var aningen långt i "armarna" Men det var bara att sy upp!
'
Sitter just nu och kollar på Bruce den allsmäcktige. Rolig film asså. Och man får ju aldrig nog av Jim Carrey!!
Innan det kollde jag så klart på Familjen annorlunda! Så himla mysigt program!! <3
Och innan DET kollade vi på Top Model 11. Späääänande!
En riktig TV kväll med andra ord. Myyys
'
Nu vill jag blir frisk!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0