J*vla bussar!

Igår blev det ingen bloggning, för att vårat as dåliga skit internet typ inte funka. Jag kom inte in på nån sida alls nästan... Skolan idag var helt okej, vi slutade 10 över 2, så de blev inte så lång dag. sköönt =) Men nästa vecka börjar APU'n (praktiken) som kommer att vara på måndagar och tisdagar här framöver. Och då kan jag säga att det blir långa dagar. 7-16. I morgon ska vi har våra första lektioner med våran nya engelska-och-idrotts lärare, vill egentligen ha kvar dom gamla men,, Aja nog om skolan!
'
Idag var det ju så himla bra att jag inte kunde komma ner till farmor för att bussen som jag väntade på en halvtimme i kylan inte kom. Den bussen krånglar då jämt, jävla dalatrafik.
Så i morgon blir det en jättetidig morgon igen...
'
För resten så ska jag nog köpa en locktång på Åhléns i morgon. Från OBH Nordica. Vi får se. En nu mössa skulle inte heller vara helt fel.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0