söndag, igen

Då var det söndag igen då. Vaknade vid halv 10 och drog mig lite till jag klev upp och började med städningen direkt. Lika bra att få det gjort. Så nu är det riktigt rent och fint i mitt lilla rum. Nytvättade sängkläder, dammsugat överallt både golv och möbler plus dammat och torkat fönstret. R e n t .

Igår spenderade jag hela dagen med Emilia. Vi vaknade och gjorde oss i ordning och sen tog vi en promenad med hudnarna i det härliga vädret. Sen blev det plugg, och städning hemma hos henne. Och spindeljakt... usch!
Tacos hemma hos mig och sen lite mer plugg på det. Så kollade vi även runt lite om det är någon tidning eller nått som söker modeller. Bara för en gång liksom. Skulle vara kul att prova på! :) Tidningen nolltvå söker ju just nu också. Vi får se hur det blir...

Är rätt trött idag. Inte helt frisk än heller. Vet i sjutton när hostan ska gå över!? Så sov jag inte ut riktigt heller. Somnade halv 4 inatt. Kunde inte sova. Jobbigt...

Bilden är tagen när jag fyllde sexton.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0