ett litet sammanträffande"?

Hej på er! Ska snart sova, men måste skrivia lite till er först!

Skoldagen var bra, kall och kort. Efter skolan chillade jag liet hemma innan Emilia kom :) Och så blev det en mysig promenix i mörkret innan vi skildes åt för kvällen.

Vet inte om ni minns det men tidigt i höstas (typ Augusti kanske?) Skrev jag ju att jag tyckte det skulle vara fränt med en tatuering. En liten, som man inte ångrar sen. Funderade ju på antingen en G-klav eller nått familjerelaterat som nån bokstav eller årtal. Antingen på "sidan av nacken" (inte mitt på alltså), utsidan av vristen? (ovanför yttre fotknölen) eller på utsidan av handleden eller mitt på. Något av dom ställena.
Emilia kom idag och sa att hon ska tautera sig, nån gång. Och att det nog blir just en G-klav. Ja ba, jaha! :D haha jag som sagt det förut att jag skulle vilja ha det. Men det passar ju verkligen henne med tanke på musiken och allt.
Själv blir det troligtvis något familjerelaterat som ord, årtal eller bokstav. För det vet jag att jag inte ångrar sen.
Men skulle jag nån gång vilka ha ett täcken eller nått skulle det vara en G-klav isåfall. För det är vackert och är något jag alltid haft med mig.

Puss och Godnatt!

Ps, Finns ingen bättre vän än du Emilia ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det finns ingen bättre än dig Emmisen! <3

2011-10-14 @ 09:46:43

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0