Vet inte vad jag ska säga

Hej på er!
Idag fyller farmor år så Grattis! =) (inte för att hon läser bloggen men ändå)
Nu är jag på bättre humör. ÄNTLIGEN! Jag var ju på dåligt humör igår kväll. Och idag har jag varit superirriterad hela dagen idag också! Men det var faktiskt pappa som gjorde mig arg... Fy vad jobbigt det har varit, faktiskt.
Men just nu sitter vi och ser på nått program på fyran om människor som aldrig slutar växa. Intressant, helt okej program.
Vet inte vad jag ska skriva riktigt.
Kanske skulle ta och höra med Emilia om hon har lust att komma hit? det nog vad jag behöver just nu.

hörs nog senare! (ja jag ser ut som en tönt på bilden)
Btw, så här har mitt hår blivit sen jag började med silverschampo. Inte lika gult alltså. Och lite ljusare :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0