Sjuk dag eller?

Ja, dagen har fan varit knäpp. Ett tag i alla fall. Hade först supertråkig skola, och sen tog jag och Cilla bussen till Borlänge på Elgiganten efter som att jag skulle köpa mobilen. Jag hade ringt och kollat så att det fanns nån kvar och det fanns EN! Hade ju ångest som vanligt när jag kom dit. Svårt att lämna ifrån mig alla pengarna! haha ;)
När jag väl betalt och skulle hämta ut mobilen så tog det 20 min innan hon som arbetade där kom tillbaka. Och mobil hade hon inte med sig heller. Nej då var det bara provexemplaret som inte hade skrivits över på nått sätt... Så då skulle hon dra av 200 om jag ville ta den. Men jag vill ju inte ha en mobil som nån fingrat på för bara 200 billigare. Vi försökte i alla fall förhandla med henne och till slut kom vi fram till att dom får beställa hem en mobil speciellt till mig efter som att jag precis betalat och allt. Så den kommer troligtvis på onsdag så Cilla får hämta ut den efter som att hon bor i Borlänge... Bra det!! Så då fick jag ju en bra deal i alla fall =) Så jag har varken mobil eller pengar med mig hema haha!! fan... Tycker egentligen inte om att göra så där. Betala "i förskått" eller vad man ska kalla det för  att det blev... Men men, Hon ringde ju i alla fall mig på kvällen och försäkrade mig om att allt går bra.
Längtar tills den kommer!

Nog om det.
I morgon är det ju Granny Goes Street och jag kan inte bestämma mig om jag ska dit eller inte! Anledningen till att jag vill det är för att Tove Styrke kommer dit!! Vill ju se henne live. Hon har en så sjuuukt bra röst ju!
Osis att stackars Emilia skulle blir sjuk också =/

Bilden är från i förrgår då jag känade ihop lite pengar till mobilen. så nu har ni kanske fler ledtrådar
till vad jag gör :P

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0