Juljuljul

Vi sitter i soffanoch kollar på Astrid Lingrens jul. Jag har fortfarande feber och ont i halsen osv... Men halsen är liiite bättre idag och febern lite lägre. Hade 38 i morse.
 
Igår hade vi i alla fall en mysig julafton fast att jag blev så sjuk. God julfrukost hos farmor och farfar (även om jag inte fick i mog så mycket) på förmiddan och god julmiddag hos mormor och morfar på eftermiddankvällen.
Vi kom hem till oss igen vid halv 10 typ och jag var heeelt slut. Febertermometern visade 39.5 och hostan vägrade sluta. Te, halstabletter, riskudde och myskläder var vad som gällde.
Men jag har i alla fall sovit ut riktigt. Somnade strax innan 12 inatt och vaknade kvart över 1 idag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0