viche

Idag åkte jag hem med farmor direkt jag vaknde sen vidare ner till Rättvik för att fixa en grej med Dennis.
Direkt hem igen för att hämta lite grejer och sen direkt till vikarbyn. Så nu sitter jag i sängen hemma och Dennis och Sara efter grillning och en vända med cabben ner till travet på nån marknad. Blåsigt som fan var det att åka och jag var ju så smart och satt upp håret också! - not.
Vädret har ju varit underbart idag! Varmt och superskönt. Men lite kallt nu på kvällen så fort solen gick ner..
 
I morgon ska jag sova hemma i alla fall så hörs då!
 
God natt 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

hejsan! :D det va länge sen nu, allt bra med dig? :D

2012-07-28 @ 13:44:50
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0