trött som ett as

Nattbion börjat ta ut sin rätt nu. Humöret är inte på topp kan jag säga. Allt sket sig när jag kom hem. Och så måste jag sätta igång med ett fördjupningsarbete nu också och laddaren till in dator blev kvar i skolan så får sitta på den gamla, segare... suck* Hungrig som fan också.
 
Bion igår var i alla fall jättebra. Och det var så jäkla sorgligt i slutet när man fick se tillbakablickar från dom andra filmerna. Man kände verkligen att det var slutet. Buhuuu. Twilight 
Kom väl hem vid halv 3 och somnade strax efter 3 inatt. Så himla trööött!
 
Ska väl börja plugga nu. kill me
 
En bild jag tog för ett par år sen. Helt oredigerad faktiskt.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0