Lång dag

Dennis gräddar pannkakor och Sara ska till och baka. Hur var det med mina sockerfria veckor nu igen? Kommer ju inte trycka i mig muffins och cup cakes sen, nej nej...
Som ni förstår så är jag alltså i Vikarbyn nu och ska sova här.
I morgon väntar idrott sen lång väntan till våran fruktade naturkunskap på tre timmar med våra extremt älskade lärare(not-.-). För resten har vi tydligen prov i morgon, och varför har jag inte pluggat? Kanske något jag borde göra istället för att blogga. Jag orkar nästan inte bry mig. Tappar motivationen totalt.
Så här såg mitt hår ut efter ett dygn i en knut. höhö, skönt att tvätta ur det efteråt kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0