2013-08-04 - Allt gör bara så ont

Sitter i soffan hemma hos min bror (som förövrigt har somnat i andra soffan, så rolig är han..) med ett täcke på benen. Är lite frusen sen vi var och badade en sväng i Siljan. Men skönt var det! Synd att det blåste så mycket bara.
 
Idag har jag i alla fall varit på Jakt- och fiske-mässa i Orsa med Sara och Fredrik. Jag och Sara som skulle kolla på fiskegrejer fick inte mycket att kolla på. Dom hade tyvärr inte mycket alls av det. Men det har varit en helt okej dag ändå.
 
Classic car week tänker jag tillbaka på med väldigt blandade känslor. Det har varit bra med möhippa, bra musik och många roliga människor, men också så sjukt jobbigt med dåliga människor hemska händelser och det har slutat med att jag mår dåligt igen. Aldrig kan livet kännas bra mer än för ett litet tag. Längtar tillbaka till Maj månad.
Allt 
 
Det går tyvärr inte att ladda upp massa bilder nu men har några som jag tar från min facebook så länge.
 
Innan utgången i onsdags
 
Vi kidnappade Sara på jobbet på kvällen och drog på henne en slöja (gardin), en rosa babyhatt och en brombukett bestående av påskliljor, gula tulpaner och gula liljekonvaljer (?) i plast. Väldigt impulsivt valt men de var så gulligt! ;)
Sen in på parken för att se brolle. 4000 betalande var det där inne då. Inte dåligt!
 
Äntligen min tur att få bada!!!!
 
V75 på Rättviks travbana igår som vi var på. Mycket folk och olidligt varmt!
 
Idag på vägen ner till Siljan.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0