Augusti betyder kräftfiske

Nu ligger jag uppe på mitt loft på en madrass i Ensen. Hela dubbla familjen (dvs min familj på Sara och hennes dotter) och Jocke & Eva´s familj har fiskat kräftor här idag. Micha har också varit upp en sväng. Eller två svängar faktiskt ;)
Vi har fått lite kräftor nu och jag har faktiskt gett upp och lagt mig för att jag är så sjukt trött. Så tänkte kolla på lite One tree hill ^^ (och hoppas på att jag inte somnar från datorn så hela batteriet tar slut igen..)
God mat har vi ätit idag också! Och intagit alkoholhaltig dryck i form av cider, laktrits-shot och irisch coffee. Dom flesta har inte fått i sig speciellt mycket men Dennis är lite på luren där nere på bryggan tror jag.
Tjälknöl och grillat har vi i alla fall ätit idag tillsammans med massa sallad, potatisgratäng, potatissallad och lite smått och gott tillbehör. Mumsigt!
 
Kladdkaka (med ett lager av nötkräm uppe på!) och irish coffee. Gott som tusan. Råkade dock tyvärr göra min irish lite väl stark..
 
Dom andra tyckte att pappa såg ut som Jack sparrow när han kom med båten så han får väl vara utsedd till Ensens kapten JS då ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0