sjuuuuk, med glad över mamma

Ledsen att det inte blev nått bloggande igår. Men är man sjuk så är man. Jag befann mig i soffan typ hela dagen utom när jag tog nått att äta vilket knappt gick ner genom halsen. Svullen och jätte ont när jag sväljer, så jag fick en tid hos vårdcentralen i morse för att ta lite prover och dom kom fram till att jag skulle få antibiotika. Tack för det! Nu kanske man kan få bli frisk också. Hade i alla fall ingen halsfluss eller körtelfeber som jag var rädd för igår att jag hade.
Synd bara att jag inte kunde hänga med ut på lördag då jag, Emma och Tove skulle på summerparty. Hade verkligen sett fram emot just det temat men aja.
 
Mamma gjorde mig väldigt glad igår i alla fall när hon kom hem med biljett till Petter, Ison & Fille, som hon dessutom bjuder på. 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0