Bildbomb!

Lovade ju er en riktig bildbomb från veckan, så här kommer den :)

Promenad i väntan på skjuts
 
 
Jag och Sara var till Älvdalen för att träffa hon som ska sy Saras brudklänning och min och den andras tärnklännig. Vi skissade och kollade färger osv. Om nån vecka blir det att ta mått och lite sånt där.
Ska bli kul att få en klännig sydd efter sig själv. Älskar såna där finkläder!
Här är i alla fall Saras dotter som skulle få en barnportion på pisserian. Hur stor är en vanlig då kan mna ju undra? ;)
 
Vi har grillat tre kvällar i veckan. Det är ju så gott och man måste ju passa på medan det är sommar! :)
 
God efterrätt
 
 
Våran misse tog sin första råtta i Ensen i torsdags, duktig misse!
 
 
 
 
Mamma och pappa hade 10-årig bröllopsdag i torsdags. :)
(kan ju säga att jag var så sjuuuukt sugen på öl som dom andra fick dricka, men jag fick gå på cola eftersom att jag gick på antibiotika)
 
Hur varmt som helst har det ju varit också! Kan tänka mig att badet var riktigt skönt. Men Emma fick titta på. Jävla urinvägsinfektion (därav antibiotikan). Men nu ska det gå och bada igen i alla fall så jag hoppas att det fortsätter vara varmt. Jag har ju inte tagit mitt första dopp än! Det är fan rekord med minst en månad.
 
 
 
 
Älskar att ligga på bryggan och sola!
 
 
 
Mammas och pappas traditionella fisketur på bröllopsdagen :)
 
 
Lillamissan låg och kramade min hand i knät. Så söt!
 
Och klättrade upp på axlarna och sov
 
Erik fick veva upp på pappas kastspö.
 
Satt ensam på bryggan på kvällen och såg ut över den fina fina utsikten..
 
Dennis och Micha åkte och badade i lördags så jag hände med, och kollade på ;)
 
Innan utgång i lördags. Vi skulle ju fira Emma som fyllde 21 i veckan :)
 
En av oss hade bokat bord för 18 pers på skutan på kvällen, men när vi kom dit femton personer så har dom inte prickat i våran bokning. Och dom kunde inte göra plats för oss och Erbjöd oss en gratis drink i väntan. Men vi fattade ju att det aldrig skulle bli plats för alla oss under kvällen. Så vi gick till big Street som också var typ fullt men då kunde dom fixa såa tt vi fick plats på inneserveringen men det var ju alldeles för varmt för att man skulle kunna sitta kvar. Så vi gick på Stars och beställde fyra familjenpizzor och satt och på scenen utanför Systembolaget. Billigt och bra! Och luft fick vi också ;)
Sen gick vi upp till Rebeckas lägenhet innan vi gick vidare till bowlingen.
 
Fiskshot inne på bowlingen. Så gott!
 
Kollade på han som spelade på uteterassen lite också :)
Jag blev bara kvar till klockan ett. Sen gick jag ut och fick hämtning av Sara och Dennis och sen kom vi hem vid halv 2. Så pratade jag i telefon över två timmar och så somnade jag väl runt halv 5..
 
Kan säga att den här inte var bra fr min mage dagen efter i bilen påväg till Orsa! Men god var den ;)
 
Vi var dit på Orsa dragfest och kollade på dragracingen. Men vi var inte kvar till finalerna som gick på kvällen.
Men kul var det!
 
Gummiröken blev bara mer och mer för varje varv bilarna åkte.
 
 
Sara bakade hallonpaj till efterrätt efter grillningen.
 
Där hade ni lite av vad jag gjort de senaste dagarna! :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0