two pieces

Nu har jag intagit sängen. Min sköna säng. Bred helt för mig själv (Förutom min stora hund som säkert kommer joina mig sen). Dock behövs verkligen en ny maddrass införskaffas.
Aja skit samma. Dagen har varit lugn. Jag har varit själv hemma fram till halv fem då mamma och Erik kom sen åkte mamma ner och tränade på kvällen och Erik somnade innan 8. Yeeey helt själv igen. Tur att det går att kolla på One Tree Hill dårå ^^  Har ju börjat om serien i brist på annat hehe..
 
Så kanske jag inte sagt att det inte blev nått hos Thomas i lördags. Eller jo jag skrev ett inlägg på telefonen igår som inte blev publicerat... Men så var det i alla fall så vi käkade en pizza med han och Johan och sen åkte vi hem till Fredrik igen och intog soffan och tvn typ hela kvällen. Tråkiga program var det för det mesta också. Men aja, det var väl rätt skönt att vara hemma ändå. Man slapp ju bakfyllan dagen efter (som det ändå kändes som jag hade en stund när jag vaknade -.-)
 
Imorgon blir jag ensam igen. Jag får agera kattvakt under dagarna när nån annan inte är hemma..
 
Tessan är så nyfiken och vill vara med hela tiden när man går till katten. Nu när vi kom upp så agerade Tessan också kattvakt ;)
 
Fisk och lite grejs till middag. För gott = för mätt.


Försäkte sola lite idag också. Men molnen kom ju efter typ en halvtimme så då var det inge kul längre. Men jäklar vad solen tar på en kort stund alltså!
 

Gjorde lite plattångslockar idag i brist på annat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0