Dan före dan ^^

Nu har jag nyss duschat och gjort mig iordning lite. Även kollat på ett avsnitt av Pretty little liars. One tree hill tog ju slut igår (för andra gången det här året haha) så nu tänkte jag ta upp PLL igen :)
I allaf all, har packat i ordning lite grejer inför imorgon, vilket inte blev så lite grejer men ändå. Idag är det fasiken dan före dan. Ikväll börjar det på riktigt! Spännande :)
Och jag kom på klockan halv ett inatt att, fan jag har inte skrivit ut talet från datorn! Så det var bara att börja skriva av det för hand. = Ännu mer panik. Det känns som att det blev skitlångt ju! Jag vill inte.
 
Får se om jag och pappa ska till Mora en sväng snart annars åker jag väl upp till Sara direkt istället.
 
puss och kram
 
(från i förrgår)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0