Man ska aldrig säga aldrig, för man vet aldrig...

Alltså, jag har funderat på en grej. Det här med företag osv... Vi var på föreläsning om UF (ungt företagande) igår och jag är jättesugen på det men jag har varken nån idé till vad eller tid till det. Och skulle jag göra ett företag så vill jag göra nått som jag kan fortsätta med i framtiden, vilket är svårt när man inte har ork till at lägga ner energi på det nu. Så det får skita sig. Det är ändå inte meningen att BF ska göra det i skolan. Men i alla fall, det satt igång mina tankar igen på att jag vill göra nått eget. Något som JAG styr och som JAG har kontroll över. Som ett eget företag då. Via webbsida. Olika tjänster, sälja eller nått annat. Jag har ingen som helst aning om vad jag skulle göra. Bara att det ska vara mitt, något som jag skapat, något eget. Dock med "anställda" medarbetare också.
det skulle vara något som jag kan utan och innan, som jag är riktigt bra på och som jag kontroll om att jag vet exakt vad som ska göras.
Sånt kräver dock plugg, ruggigt med plugg och det orkar jag ju inte alls med. Så det här med att vara helt egen och har kontroll på hela skiten får nog förbli en dröm. Jag ville bara dela med mig av det här!
Men man ska aldrig säga aldrig, för man vet aldrig...
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0