Onsdag 23e April

Hallå på er!
Skulle skriva ett inlägg igårkväll men huvudvärken satte stopp för den saken.
Det var i alla fall en skön dag igår. Promenad med vovven som fick bada lite och massa sol hemma på gården. Vilket väder vi har! Fint idag med :)
Om en stund åker jag och träffar mamma i Rättvik så går vi på Frick´s och fikar lite.
Dennis ringde nyss och sa att dom fick åka hem med lilla bebisen idag. Myyyyysig! Lilla Jenny (efter min och Dennis gammelmormor) Alfrida (som också är tilltalsnamnet, efter Saras gammelmormors mor?..) :')
 
 
Två trötta men lyckliga föräldrar 
 
 
Tessan såg fåglar :p
 
 
 
Laxlunch!
 
 
En liiivrädd höjdrädd mamma som skulle dra loss plåtar från taket på stommen. En otroligt nöjd pappa i lastaren som -precis som jag- tyckte att det var otrooligt roande att se på! ;) Kul att åka på gafflarna ;)
 
Kvällsmaten igår, Keso med nötter och bär, och te :)
 
Äntligen fri från penicillinet!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0