Onsdag - Äntligen X2

Precis krupit ner under täcket och ska väl ta och kolla ett avsnitt av OTH hade jag tänkt.
Har pluggat lite på den där jävla APL-uppgiften (praktik-uppgift) som jag fick så lov att komplettera. Dryyygt! Men har gjort typ allt på den nu i alla fall. Om det duger åt kvinnan!! Aja, lite trött på vissa lärare men snart så, snart är det slut. På tal om det så fick jag ett mail idag om att mina klännigar skickats nu. Wii!
Hade två redovisningar i skolan idag som gick helt okej. Skönt att ha det avklarat. Varje uppgift som slutförs nu känns så skön att bara kunna ta bort från sin "attgöralista"!!
 
Ringde ju vårdcentralen imorse och sa att det inte kommit in nått recept på apoteket igår när det skulle, och det verkar som att läkaren inte ens skrivit ut nått!!?? Hon jag pratade med sa att det tydligt stog att det fanns bakterier osv och att det ska ju behandlas så hon fick lov att säga till läkaren att skriva ut ett som skulle finnas på apoteket efter lunch och idag hämtade jag ut det efter att jag slutat skolan. Äntligen! NIO jävla dagar efter att jag först ringde vc får jag börja knapra piller och bli frisk! Suger dock jääääävligt hårt att jag måste vara nykter nu under påskhelgen. Eller nykter, jag får ju inte ens ta en öl. EN öl! Jag som är så sugen på att äta chilinötter och jordnötter och dricka en öl till! Eller två, eller tre. Haha låter som värsta alkisen.. Men varför just den här helgen liksom... Hade jag fått penicllin första gången jag var in och tog prover så hade det varit klart nu. Men nu blir det behandling i en vecka från och med idag.
Aja, ska sluta klaga nu!
 
Imorgon blir det skola till 11 sen på kvällen drar jag till Tove sen åker vi och ett gäng till till Big Street och käkar lite vid 8. Mumsigt! Ja, jag får väl dricka läsk till maten.

Måas tur att redovisa. Snodde" min dator gjorde hon också! ;)
 
 
En trött Tessan i farmors bil. Äntligen påväg hem 
 
Blev en lite promenad runt halva Övre- och Nedre Gärdsjö idag. Så mysigt nu när vovven är hemma igen! 
 
 
 
Kvällsmat
 
+ proviva blåbär
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0