12 August 2014 - Jag lever hörrini!

Åååh shit! Ja hörrni, bloggen dog nästan. Jag har inte haft nån lust med bloggandet nu i sommar (som jag todde att jag skulle blogga som mest..) och jag har knappt läst nått påbloggarna jag följer heller. Men jag kanske ska försöka börja igen? Några inlägg i veckans ka vi väl kunna hinna med? Nu när jag gått av schemat på jobbet, classic är över och saker börjar gå till det vanliga igen så kanske det ska gå. Faktum är att jag har jur mycket tid som helst för bloggen nu egentligen, eftersom att jag inte ska börja skolan och inte har något jobb heller. Ligger såklart inne som vikarie på dagis men det blir ju bara några dagar i månaden där nu efter sommaren. Jag hoppas verkligen att jag hittar ett jobb snart. Helst nu! Jag vill ju flytta hemifrån. Dock så vill jag bo kvar runt Rättvik men får jag inget jobb här så tror ajg att jag ska söka mig till Falun. Känns tråkigt om man ska behöva flytta dit och lämna alla här hemma. Men får man ett veckojobb så kan man ju åka hit och hälsa på på helgerna. Aja det löser sig säkert! Får vi hoppas.
 
Har ni haft en bra sommar? Det har nog jag haft i alla fall! Juli och börja på Augusti har hittills varit sååå mycket bättre än  samma månad förra året. Ja, allat annat än en depression är väl bättre så...
 
Classic car week var super bra! Ute med gänget härifrån byarna första helgen och sen onsdag till söndag var det nästa gäng som gällde. Det var RIKTIGT kul!
I helgen väntar Sabaton open air med såklart Sabaton men också lite andra band vi ska se på lördag. Ska bli kul!
 
Och så är jag sååååå jävla pepp på att träna igen! Men såklart har man dragit på sig en förkylning som satt sig i halsmandlarna som har gjort så sjukligt ont hela veckan. Men inatt måste det ha skett ett mirakel för det har knappt känts nått idag. Hostan ligger dock fortfarande kvar och jag sitter här med huvudvärk som har varit här sen i förrgår. Menmen, när jag är frisk är det bara att börja igen! Måste köpa nya träningsskor först bara..
 
Hörs imorgon då kanske? Får försöka i alla fall ;)
 
xoxo
 
Kör lite instagrambilder
 
Jossan bakade muffins till jobbet. SÅ välbehövligt!
 
Alfrida åkte raggarbil för första gången :p


Jag startade vatenkrig med Erik, sen blev det bad!


Richard och Alex skulle nattbada under classic ^^


Lax <3


Alex och Anders lagar ritkigt frukost. Hemmafruarna ;p


Vi badar, så härligt!
 
De flesta i gänget de fyra sista dagarna på ccw, utom Richard då som tar kort ;p

Heineken är gött! :)


Sommarrrrrr <3
 






Redo för utgång


Och och Erik till nedervåningen och la oss i soffan och sov när det blixtrade som tusan!
 
Juli månad har varit så himla varm! Men jag klagar absolut inte.
 
Hahah!! Så jävla rolig gubbe ute på längbryggan när vi badade under classic. DÖR!
 
Lunchkaffe vid Ljugarn med mamma och Erik. Skönt med ett dopp sen!
 
Och Tessan var med :)
 
Skulle kunna leva på vattenmelon!
 
 
Nyrakade ben, bästa jäkla känslan!
 
Solar lite innan kräftfisket i lördags
 
 
Kvällsmat. Avokado, vattenmelon och kvarg. Ha i mycket vattenmelon om ni tar en hel avokado annars kan det nästan smaka lite beskt. Denn smoothie passar dock bättre till frulle. För den smakade verligen frukost.
 
Min frukost här om dagen. Äggröra, Bacon, vattenmelon, apelsinjuice och kaffe. Mums!
 
Igår var det precis en månad kvar till första nedsläppet! Wiiii! :D
 
Åt ost och kex med Anna och Sara igår kväll. Anna hade inte sett Pretty woman så den fick vi ju så lov att se!
 
 
Och jag kan säga att jag saknar Ensen så otroligt mycket! Jag vill verkligen har tillbaka det stället.
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0