Onsdag

Tjenare! Jag hittade hit idag igen som jag sa igår. Tummen upp för det.
 
Idag sov jag till 11 (!!). Skulle åka till Rättvik 1 så det var ju lugnt i alla fall, Men sov 10 timmar så jag tänkte att "nu kommer jag vara så där skitseg hela dagen, sick". Men jag har faktiskt varit rätt pigg! Så det behövdes nog helt enkelt. Har haft så svårt att somna den senaste veckan också..
 
Började i alla fall jobbet halv tre och det var så kul att träffa barnen igen! :D Nu på kvällen har jag bara hunnit äta middag, tagit en långpromenad med Tessan, duschat och nu sitter jag och myser i köket med en smoothie och en kopp te. Sen blir det film eller serie (ser Orange is the new black och den är jätebra!) och (försöka) sova.
 
har det! xoxo
 


 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0