Bra helg!

Haft en bra helg? Min har varit lugn men bra. Varit hos Dennis och Sara sen i fredags och Micha har varit där också. Vi har spelat kort i massor, både plump och chicago, ätit tacos och alldeles för mycket godsaker (sara som är den skyldige till dom...) träffat Emma Back, solat och haft massor av bebismys såklart! :)
 
Imorgon börjar den efterlängtade studentveckan och det är mösspåtagning på morgonen. Sen blir det lite pyssel med klassen inför studentdagen... Roligt roligt!
 
Mor och dotter :)
 
Brorsan klipper gräset, skitsnygg outfit, ja på huvet iaf ;)


Två lättöl har min helg bestått av
 
Kort ute på altanen. En spelomgång som tog flera timmar haha
 
Frukost!
 
<3
 
Den där får då inget hjärta. Äclkiga flygdjur! Vad det nu var för nått.
 
Dagens frukost :) Hallonsmoothie



Micha hittade ett hål i byxorna som man kunde dra innertygs-delen av byxan igenom...


Så jävla varmt och soligt, så kommer det ett mörkt mol och vips så spöregnar det! 
 
 
Grillad kyckling, sallad och kurrysås fick det bli till middag idag när jag kom hem :) SÅ gott!
 
 
Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0