Studenten 1.2 !

Kvällen började rätt segt nere på stranden igår. Var knappt nå folk ute. Men det blir lite drag ändå till slut! Roligt hade vi i alla fall även om ölen tog slut lite för snabbt, igen.
Idag är man desto segare! Somnade kanske inte för än typ 4 och så vaknade man av klockan strax innan sju. 10 i 8 var det bara att pallra sig upp och dra sig mot skolan där det var stiernhööksdagen. Hela skolan tävlar mot varandra i olika stationer. Helt okej dag! Hade nog dock varit bättre om man inte varit bakis. Köpte frulle på statoil som inte gick ner. Fick i mig hälften i alla fall. Bakfyllan gick inte över förän på eftermiddagen... Men ikväll är det lugnt. Folk är på arenan i Leksand eller i Borlänge idag och jag känner inte att jag orkar det så nu har jag faktiskt lagt mig i sängen!
Fixat lite inför fredan då den stora dagen är...
 
Igår
 
Man kan köpa plastglas på sibylla tydligen ^^
 


Jackie & jag :)
 

 
Haha full och glad i sin egen lilla värld ^^
 
Några låg och sov i bilen när vi var påväg hemåt.. ^^
 
Idag - Kubb
 
Killarna spöade tjejerna i krocket :p
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0