Så blev det kväll igen

Hej på er!
Blev en riktig städing efter jag kommit in från en och en halv timmes stillasittande på skotern ute i solen!
Torkade av ALLT i köket. Skåp, lådor, spis, bänkar kaffebryggare, micro... Ritkigt fräscht! Gjorde samma sak i  vardagsrum och badrummet också. Otroligt skönt att komma in i riktigt rena rum! Inte bara städade utan verkligen rena. En huvudvärk på det så fick det bli god middag när päronen kom hem (utan ww3 idag! ^^ ) Pannbiff och kokgrönsaker :) Sen tog jag och Erik en kvällspromenad på en timme runt halva övre- och halv nedre Gärdsjö. Myys! Sen fick det bli lite fika för honom hemma och lite te för mig :)
 
Eftersom att utemöblerna inte kommit fram än. Så tog jag det som fanns^^ Och skotern är för jävla bejväm att sitta på ju! :))

Missen sällskapade mig i skoteröverdraget

Och Tessan hade hittar en fin liten pinne^^
 
 
Gladare kille får man leta efter! 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0