Gårdagen

Dagen igår var bra och kvällen ännu lite bättre. Lite mycket alkohol kanske men jag mår faktiskt bra idag! Jäääävligt seg bara.
Vi åkte till Utanåker för lite fest och några grilalde också sen hamnade vi i Röjeråsens bystuga innan det var klart. Jag var hemma två inatt och det var sååååå gott att släga in en pirog i micron och trycka en massa mjölk! Haha 
Det var nog även min räddning från bakfyllan samt att jag inte ens nyktrat till helt än när jag vaknade imorse hehe, det bara snurrade x)
 
Idag har det bara varit lugnt och två promenader har det blivit med Tessan :)
 
Erik fick välja kort till pappas födelsedag ;) Det var det häftigaste kort han fått sa han ;p
 
Jag gjorde en hallon/blåbärspaj igår, mumsigt! :)
 
Lite kattmys :)
 
 
 
Finbesök av Alfrida & co. :)
 
Ett bra inslag på födelsedagen tror jag! 
 
 
Lilla mormor :)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0